CZAS PRACY

Od poniedziałku do piątku w godzinach: 8-16

NOWY BIP

KONTAKT Z PRACOWNIKAMI
  • Wójt Gminy Skórzec informuje, że od dnia 4 marca 2019 r. Urząd Gminy w Skórcu przyjmuje interesantów od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00.
  • Adres: ul. Siedlecka 3, 08-114 Skórzec telefon: 25 308 11 30,  e-mail: urzad@gminaskorzec.pl
  • Identyfikator ePUAP: 2vq4a6t9kr
  • Nr rachunku bankowego: 25 9194 0007 0055 0143 2000 0010 BS Siedlce o/Skórzec.
Lp. Imię i nazwisko Stanowisko Nr telefonu Nr pokoju
1. Jerzy Długosz Wójt Gminy 25 308 11 32 16
2. Elżbieta Łastowska Zastępca Wójta 25 308 11 33 2
3. Anna Wiśniewska Sekretarz Gminy 25 308 11 31 15
4. Agnieszka Jadczuk Skarbnik Gminy 25 308 11 36 19
Zarządzanie kryzysowe, obrona cywilna i ochrona przeciwpożarowa
5. Michał Bajszczak stanowisko ds. zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej i ochrony przeciwpożarowej
25 308 11 52
10
6. Cezary Magdziak Komendant Gminny Ochrony Przeciwpożarowej  
Referat Organizacyjny
7. Anna Słowik stanowisko ds. oświaty, kultury i sportu 25 308 11 41 21
8. Izabela Duk stanowisko ds. obsługi rady i jej organów 25 308 11 30 14
9. Jolanta Trojanowska stanowisko ds. organizacyjnych i obsługi sekretariatu 25 308 11 30 BOK
10. Anna Mikus stanowisko ds. personalnych i archiwum 25 631 28 23 1
Referat Finansowy
11. Jadwiga Oknińska Zastępca Skarbnika 25 308 11 37 20
12. Barbara Susfał
stanowisko ds. księgowości budżetowej oświaty
25 308 11 41
21
13. Ewa Jastrzębska
14. Adam Janowski stanowisko ds. VAT, księgowość budżetowa
25 308 11 38
22
15. Agnieszka Soszyńska stanowisko ds. księgowości budżetowej i rozliczenia podatku VAT (podatek od środków transportowych, podatek od nieruchomosci, rolny i leśny od osób prawnych)
16. Aneta Przystupa stanowsiko ds. wynagrodzeń 25 308 11 58 18
17. Iwona Wojewódzka stanowisko ds. gospodarki odpadami 25 308 11 43 12
18. Bożena Wereda stanowisko ds. księgowości podatkowej
25 308 11 53
11
19. Magdalena Guzek-Sachanowicz stanowisko ds. księgowości podatkowej
Referat Gospodarki Przestrzennej, Rozwoju i Środowiska
20. Sylwia Kiełczykowska Kierownik Referatu Gospodarki Przestrzennej, Rozwoju i Środowiska 25 308 11 59 25
21. Żaneta Malitka stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami, rolnictwa i leśnictwa 25 308 11 42
26
22. Sylwia Całka stanowisko ds. planowania zagospodarowania przestrzennego 25 308 11 35
23. Marzanna Czarny stanowisko ds. technicznej infrastruktury komunalnej (drogi i oświetlenia) 25 308 11 34 24
24. Edyta Kowalczyk stanowisko ds. inwestycji gminnych
25 308 11 39
27
25. Marta Sikorska stanowisko ds. zamówień publicznych i pozyskiwania funduszy zewnętrznych
26. Marta Wereda pomoc administracyjna 25 308 11 44
28
27. Joanna Kruk stanowisko ds. odpadów i ochrony środowiska (decyzje środowiskowe) 25 308 11 54
28. Olga Gawrysiuk   25 308 11 57 29
Urząd Stanu Cywilnego
29. Marzena Fryske Kierownik USC
25 308 11 52
10
30. Michał Bajszczak Za-ca kierownika USC
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
31. Elżbieta Łastowska Kierownik GOPS 25 308 11 49 2
32. Jolanta Koć księgowość GOPS 25 308 11 50 7
33. Artur Jastrzębski-Pypowski świadczenia rodzinne, Karta Dużej Rodziny, fundusz alimentacyjny, dodatek osłonowy 26 308 11 46
8
34. Anna Dołęga świadczenia wychowawcze, świadczenia „Dobry Start”, pomoc materialna dla uczniów 25 308 11 45
35. Agnieszka Jastrzębska
pomoc społeczna, pracownicy socjalni
25 308 11 51
6
36. Anna Potera
37. Ew Masiak
pomoc społeczna, pracownicy socjalni
25 308 11 55
9
38. Alina Wardzyńska
Zakład Gospodarki Komunalnej
39. Jacek Radziszewski Prezes ZGK   3
40. Adam Borkowski
pracownicy ZGK
25 308 11 47
4
41. Agnieszka Długosz
42. Sylwia Bareja-Maliszkiewicz
Doradzwo Rolne
43. Marek Nowak Doradztwo rolne 512 264 856
Gminny Ośrodek Kultury
44. Arkadiusz Dołęga Dyrektor 531 905 455
Gminna Biblioteka Publiczna
45. Olga Gajo Dyrektor
25 308 11 82
46. Jolanta Marciniak Młodszy bibliotekarz
Leśniczy
  Piotr Szadura   606 765 376
  Karolina Cieślik   604 935 883