CZAS PRACY

Od poniedziałku do piątku w godzinach: 8-16

NOWY BIP

KARTY USŁUG

LP.

NAZWA USŁUGI

KARTA INF.

DO POBRANIA

Urząd Gminy Skórzec – Bezpieczeństwo publiczne

1.

Zezwolenie na przeprowadzenie imprezy masowej

   

Urząd Gminy w Skórcu – Oświata

1.

Dofinansowanie kosztów kształcenia pracowników młodocianych

pdf_icon

2.

Pomoc zdrowotna dla nauczycieli

pdf_icon  

3.

Dowóz uczniów niepełnosprawnych do przedszkoli, szkół, ośrodków

pdf_icon

Urząd Gminy Skórzec – Inwestycje i Budownictwo

1.

Wydanie wypisu z wyrysem z obowiązującego planu zagospodarowania przestrzennego dla działki

pdf_icon pdf_icon

2.

Pismo dotyczące aktu planowania przestrzennego

pdf_icon pdf_icon

3.

Ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego albo warunków zabudowy

pdf_icon pdf_icon

4.

Wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu działki

  pdf_icon

5.

Ustalenie warunków zabudowy

pdf_icon pdf_icon

5.1.

 Wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego albo warunków zabudowy (przykładowy wypełniony wniosek)

  pdf_icon

6.

Wydanie wypisu z wyrysem ze studium

pdf_icon pdf_icon

7.

Wydanie zaświadczenia o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego

pdf_icon pdf_icon

8.

Zezwolenie na utrzymanie psa rasy agresywnej

pdf_icon pdf_icon

9.

Przydział lokali mieszkalnych i socjalnych z zasobów gminy

pdf_icon pdf_icon

10.

Rozgraniczenie nieruchomości

pdf_icon pdf_icon

11.

Wydanie decyzji o zatwierdzenie podziału nieruchomości

  pdf_icon

12.

Zaopiniowanie wstępnego projektu podziału nieruchomości

  pdf_icon

13.

Sprzedaż nieruchomości w trybie bezprzetargowym

pdf_icon pdf_icon

14.

Sprzedaż nieruchomości w trybie przetargowym 

pdf_icon pdf_icon

15.

Wydzierżawienie nieruchomości gruntowej

pdf_icon pdf_icon

16

Udzielenie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami

pdf_icon pdf_icon

17.

Udzielenie zezwolenia na prowadzenie działalności na terenie gminy w zakresie: 

prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt; prowadzenia grzebowisk; prowadzenia spalarni zwłok zwierzęcych i ich części

pdf_icon pdf_icon

18.

Wydanie zezwolenia na lokalizację urządzenia infrastruktury technicznej w części nieruchomości należącej do Gminy Skórzec, stanowiących drogi wewnętrzne

  pdf_icon

19.

Wydanie zezwolenia na lokalizację w pasie drogowym obiektów budowlanych lub urządzeń niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego oraz reklam

  pdf_icon

20.

Wydanie zezwolenia na prowadzenie w pasie drogowym drogi wewnętrznej robót niezwiązanych z budową, przebudową, remontem, utrzymaniem i ochroną dróg

  pdf_icon

21.

Wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia  robót w pasie drogowym dróg gminnych

pdf_icon pdf_icon

22.

Wydanie zezwolenia na umieszczenie w pasie drogowym drogi wewnętrznej reklamy

  pdf_icon

23.

Wydanie zezwolenia na umieszczenie w pasie drogowym drogi wewnętrznej urządzeń infrastruktury technicznej lub obiektów budowlanych niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego

  pdf_icon

24.

Wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego dróg gminnych w celu umieszczenia w pasie drogowym obiektów lub urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego

  pdf_icon

25.

Zezwolenie na usunięcie drzew lub krzewów na cele niezwiązane z prowadzeniem działalności (osoby fizyczne)

pdf_icon  

a.

Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa/drzew na cele niezwiązane z prowadzeniem działalności gospodarczej

  pdf_icon

b.

Wniosek o wydanie zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia zamiaru usunięcia drzewa/ drzew

  pdf_icon

26.

Zezwolenie na usunięcie drzew lub krzewów na cele związane z prowadzeniem działalności (przedsiębiorcy)

pdf_icon pdf_icon

27.

Nadanie numeru porządkowego budynku

pdf_icon  

a.

Wniosek na nadanie numeru porządkowego

  pdf_icon

b.

Wniosek o wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym

  pdf_icon

28.

Wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

pdf_icon pdf_icon

29.

Zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych

pdf_icon  

a.

Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych

  pdf_icon

b.

Wniosek o wydanie jednorazowe zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych

  pdf_icon

c.

Oświadczenie o wartości sprzedaży napojów alkoholowych

  pdf_icon

d.

Zgłoszenie zmian stanu faktycznego i prawnego

  pdf_icon

30.

Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu

pdf_icon pdf_icon

31.

Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb) i przydomowych oczyszczalni ścieków

pdf_icon pdf_icon
       

Urząd Gminy Skórzec – Podatki

1.

Deklaracja w celu ustalenia podatku od nieruchomości przez osoby prawne

pdf_icon  

2.

Odroczenie terminu płatności, rozłożenie na raty, umorzenie zaległości w podatku od środków transportowych – osoby fizyczne i prawne

pdf_icon  

3.

Odroczenie terminu płatności, rozłożenie na raty, umorzenie zaległości w podatku od środków transportowych – osoby prawne i fizyczne

pdf_icon  

4.

Deklaracja w celu ustalenia podatku od środków transportowych przez osoby fizyczne i prawne 

pdf_icon  

5.

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi – nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy

  pdf_icon
6. Wydanie zaświadczenia o powierzchni gospodarstwa rolnego/ dochodzie z gospodarstwa rolnego pdf_icon  
7. Złożenie informacji w celu ustalenia podatku od nieruchomości, leśnego, rolnego przez osoby fizyczne pdf_icon pdf_iconpdf_iconpdf_icon
8. Zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej pdf_icon  
9. Odroczenie terminu płatności, rozłożenie na raty, umorzenie zaległości w podatku od nieruchomości – osoby fizyczne pdf_icon  
10. Wydanie zaświadczenia o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzenie stanu zaległości pdf_icon  
       

Urząd Stanu Cywilnego

1.

Odtworzenie aktu stanu cywilnego

pdf_icon  

2.

Uznanie ojcostwa przed urodzeniem dziecka

pdf_icon  

3.

Uznanie ojcostwa po urodzeniu dziecka

pdf_icon  

4.

Rejestracja małżeństwa zawartego przed kierownikiem Urzędu Stanu Cywilnego

pdf_icon  

5.

Zaświadczenie stwierdzające brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa dla osób zamierzających zawrzeć małżeństwo wyznaniowe ze skutkiem cywilno-prawnym

pdf_icon  

6.

Zaświadczenie o stanie cywilnym pdf_icon  

7.

Zaświadczenie stwierdzające, że zgodnie z prawem polskim można zawrzeć małżeństwo (ślub za granicą) pdf_icon  

8.

Przyznanie medali za długoletnie pożycie małżeńskie pdf_icon  

9.

Rejestracja zgonu pdf_icon  

10.

Zmiana imion i nazwisk pdf_icon  

11.

Zmiana imienia dziecka w terminie 6 miesięcy od dnia sporządzenia aktu urodzenia pdf_icon  

12.

Powrót do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa pdf_icon  

13.

Uzupełnienie aktu stanu cywilnego pdf_icon  

14.

Sprostowanie aktu stanu cywilnego pdf_icon  

15.

Transkrypcja zagranicznego dokumentu stanu cywilnego do rejestru stanu cywilnego pdf_icon  

16.

Rejestracja urodzenia, małżeństwa i zgonu, które nastąpiły za granicą pdf_icon  

17.

Złożenie wniosku oraz odbiór odpisu aktu stanu cywilnego pdf_icon  

18.

Rejestracja urodzenia dziecka pdf_icon  

Ewidencja ludności

1.

Pierwszy dowód

pdf_icon  

2.

Udostępnienie danych w trybie jednostkowym z rejestru dowodów osobistych

pdf_icon  

3.

Udostępnienie dokumentacji związanej z dowodem osobistym

pdf_icon  

4.

Wydanie dowodu osobistego dla dziecka poniżej 12 roku życia

pdf_icon  

5.

Wymiana dowodu osobistego

pdf_icon  

6.

Zaświadczenie z rejestru dowodów osobistych zawierające pełny lub w określonym zakresie odpis danych osobowych wnioskodawcy

pdf_icon  

7.

Zawieszenie i cofnięcie zawieszenia certyfikatów zamieszczonych w warstwie elektronicznej dowodu osobistego

pdf_icon  

8.

Zgłoszenie nieuprawnionego wykorzystania danych osobowych

pdf_icon  

9.

Zgłoszenie utarty lub uszkodzenia dowodu osobistego

pdf_icon  

10.

Zgłoszenie utarty lub uszkodzenia dowodu osobistego drogą elektroniczną

pdf_icon  

11.

Wniosek o przekazanie, aktualizację lub usunięcie danych z rejestru danych kontaktowych osób fizycznych

pdf_icon  

12.

Udostępnienie danych z ewidencji ludności

pdf_icon  

13.

Wymeldowanie z pobytu stałego

pdf_icon  

14.

Wymeldowanie z pobytu czasowego

pdf_icon  

15.

Wymeldowanie z pobytu stałego lub czasowego decyzją administracyjną

pdf_icon  

16.

Zameldowanie na pobyt stały

pdf_icon  

17.

Zameldowanie na pobyt czasowy

pdf_icon  

18.

Zameldowanie z pobytu stałego lub czasowego decyzją administracyjną

pdf_icon  

19.

Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej

pdf_icon  

20.

Zgłoszenie powrotu z wyjazdu czasowego poza granice Rzeczypospolitej Polskiej

pdf_icon  

21.

Zaświadczenie z ewidencji ludności o liczbie osób zameldowanych pod określonym adresem 

pdf_icon  

22.

Zaświadczenie z ewidencji ludności o liczbie osób zameldowanych pod określonym adresem zawierające odpis wnioskodawcy

pdf_icon  

23.

Rejestr zastrzeżeń numerów  PESEL

pdf_icon  

24.

Udostepnienie rejestru wyborców

pdf_icon  

25.

Wniosek o nadanie numeru PESEL dla obywatela Ukrainy

pdf_icon  

26.

Wniosek o nadanie numeru PESEL na podstawie odrębnych przepisów

pdf_icon  

27.

Wniosek o sprawdzenie danych i usunięcie niezgodności w rejestrze PESEL lub rejestrze mieszkańców

pdf_icon  

28.

Wniosek o ujęcie wyborcy w stałym obwodzie głosownia

pdf_icon