LP.
|
NAZWA USŁUGI
|
KARTA INF.
|
DO POBRANIA
|
Urząd Gminy Skórzec – Bezpieczeństwo publiczne
|
1.
|
Zezwolenie na przeprowadzenie imprezy masowej
|
|
|
Urząd Gminy w Skórcu – Oświata
|
1.
|
Dofinansowanie kosztów kształcenia pracowników młodocianych
|
|
|
2.
|
Pomoc zdrowotna dla nauczycieli
|
|
|
3.
|
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do przedszkoli, szkół, ośrodków
|
|
|
Urząd Gminy Skórzec – Inwestycje i Budownictwo
|
1.
|
Wydanie wypisu z wyrysem z obowiązującego planu zagospodarowania przestrzennego dla działki
|
|
|
2.
|
Pismo dotyczące aktu planowania przestrzennego
|
|
|
3.
|
Ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego albo warunków zabudowy
|
|
|
4.
|
Wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu działki
|
|
|
5.
|
Ustalenie warunków zabudowy
|
|
|
5.1.
|
Wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego albo warunków zabudowy (przykładowy wypełniony wniosek)
|
|
|
6.
|
Wydanie wypisu z wyrysem ze studium
|
|
|
7.
|
Wydanie zaświadczenia o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego
|
|
|
8.
|
Zezwolenie na utrzymanie psa rasy agresywnej
|
|
|
9.
|
Przydział lokali mieszkalnych i socjalnych z zasobów gminy
|
|
|
10.
|
Rozgraniczenie nieruchomości
|
|
|
11.
|
Wydanie decyzji o zatwierdzenie podziału nieruchomości
|
|
|
12.
|
Zaopiniowanie wstępnego projektu podziału nieruchomości
|
|
|
13.
|
Sprzedaż nieruchomości w trybie bezprzetargowym
|
|
|
14.
|
Sprzedaż nieruchomości w trybie przetargowym
|
|
|
15.
|
Wydzierżawienie nieruchomości gruntowej
|
|
|
16
|
Udzielenie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami
|
|
|
17.
|
Udzielenie zezwolenia na prowadzenie działalności na terenie gminy w zakresie:
prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt; prowadzenia grzebowisk; prowadzenia spalarni zwłok zwierzęcych i ich części
|
|
|
18.
|
Wydanie zezwolenia na lokalizację urządzenia infrastruktury technicznej w części nieruchomości należącej do Gminy Skórzec, stanowiących drogi wewnętrzne
|
|
|
19.
|
Wydanie zezwolenia na lokalizację w pasie drogowym obiektów budowlanych lub urządzeń niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego oraz reklam
|
|
|
20.
|
Wydanie zezwolenia na prowadzenie w pasie drogowym drogi wewnętrznej robót niezwiązanych z budową, przebudową, remontem, utrzymaniem i ochroną dróg
|
|
|
21.
|
Wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót w pasie drogowym dróg gminnych
|
|
|
22.
|
Wydanie zezwolenia na umieszczenie w pasie drogowym drogi wewnętrznej reklamy
|
|
|
23.
|
Wydanie zezwolenia na umieszczenie w pasie drogowym drogi wewnętrznej urządzeń infrastruktury technicznej lub obiektów budowlanych niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego
|
|
|
24.
|
Wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego dróg gminnych w celu umieszczenia w pasie drogowym obiektów lub urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego
|
|
|
25.
|
Zezwolenie na usunięcie drzew lub krzewów na cele niezwiązane z prowadzeniem działalności (osoby fizyczne)
|
|
|
a.
|
Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa/drzew na cele niezwiązane z prowadzeniem działalności gospodarczej
|
|
|
b.
|
Wniosek o wydanie zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia zamiaru usunięcia drzewa/ drzew
|
|
|
26.
|
Zezwolenie na usunięcie drzew lub krzewów na cele związane z prowadzeniem działalności (przedsiębiorcy)
|
|
|
27.
|
Nadanie numeru porządkowego budynku
|
|
|
a.
|
Wniosek na nadanie numeru porządkowego
|
|
|
b.
|
Wniosek o wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym
|
|
|
28.
|
Wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
|
|
|
29.
|
Zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych
|
|
|
a.
|
Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
|
|
|
b.
|
Wniosek o wydanie jednorazowe zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
|
|
|
c.
|
Oświadczenie o wartości sprzedaży napojów alkoholowych
|
|
|
d.
|
Zgłoszenie zmian stanu faktycznego i prawnego
|
|
|
30.
|
Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu
|
|
|
31.
|
Zgłoszenie do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb) i przydomowych oczyszczalni ścieków
|
|
|
|
|
|
|
Urząd Gminy Skórzec – Podatki
|
1.
|
Deklaracja w celu ustalenia podatku od nieruchomości przez osoby prawne
|
|
|
2.
|
Odroczenie terminu płatności, rozłożenie na raty, umorzenie zaległości w podatku od środków transportowych – osoby fizyczne i prawne
|
|
|
3.
|
Odroczenie terminu płatności, rozłożenie na raty, umorzenie zaległości w podatku od środków transportowych – osoby prawne i fizyczne
|
|
|
4.
|
Deklaracja w celu ustalenia podatku od środków transportowych przez osoby fizyczne i prawne
|
|
|
5.
|
Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi – nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy
|
|
|
6. |
Wydanie zaświadczenia o powierzchni gospodarstwa rolnego/ dochodzie z gospodarstwa rolnego |
|
|
7. |
Złożenie informacji w celu ustalenia podatku od nieruchomości, leśnego, rolnego przez osoby fizyczne |
|
|
8. |
Zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej |
|
|
9. |
Odroczenie terminu płatności, rozłożenie na raty, umorzenie zaległości w podatku od nieruchomości – osoby fizyczne |
|
|
10. |
Wydanie zaświadczenia o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzenie stanu zaległości |
|
|
|
|
|
|
Urząd Stanu Cywilnego
|
1.
|
Odtworzenie aktu stanu cywilnego
|
|
|
2.
|
Uznanie ojcostwa przed urodzeniem dziecka
|
|
|
3.
|
Uznanie ojcostwa po urodzeniu dziecka
|
|
|
4.
|
Rejestracja małżeństwa zawartego przed kierownikiem Urzędu Stanu Cywilnego
|
|
|
5.
|
Zaświadczenie stwierdzające brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa dla osób zamierzających zawrzeć małżeństwo wyznaniowe ze skutkiem cywilno-prawnym
|
|
|
6.
|
Zaświadczenie o stanie cywilnym |
|
|
7.
|
Zaświadczenie stwierdzające, że zgodnie z prawem polskim można zawrzeć małżeństwo (ślub za granicą) |
|
|
8.
|
Przyznanie medali za długoletnie pożycie małżeńskie |
|
|
9.
|
Rejestracja zgonu |
|
|
10.
|
Zmiana imion i nazwisk |
|
|
11.
|
Zmiana imienia dziecka w terminie 6 miesięcy od dnia sporządzenia aktu urodzenia |
|
|
12.
|
Powrót do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa |
|
|
13.
|
Uzupełnienie aktu stanu cywilnego |
|
|
14.
|
Sprostowanie aktu stanu cywilnego |
|
|
15.
|
Transkrypcja zagranicznego dokumentu stanu cywilnego do rejestru stanu cywilnego |
|
|
16.
|
Rejestracja urodzenia, małżeństwa i zgonu, które nastąpiły za granicą |
|
|
17.
|
Złożenie wniosku oraz odbiór odpisu aktu stanu cywilnego |
|
|
18.
|
Rejestracja urodzenia dziecka |
|
|
Ewidencja ludności
|
1.
|
Pierwszy dowód
|
|
|
2.
|
Udostępnienie danych w trybie jednostkowym z rejestru dowodów osobistych
|
|
|
3.
|
Udostępnienie dokumentacji związanej z dowodem osobistym
|
|
|
4.
|
Wydanie dowodu osobistego dla dziecka poniżej 12 roku życia
|
|
|
5.
|
Wymiana dowodu osobistego
|
|
|
6.
|
Zaświadczenie z rejestru dowodów osobistych zawierające pełny lub w określonym zakresie odpis danych osobowych wnioskodawcy
|
|
|
7.
|
Zawieszenie i cofnięcie zawieszenia certyfikatów zamieszczonych w warstwie elektronicznej dowodu osobistego
|
|
|
8.
|
Zgłoszenie nieuprawnionego wykorzystania danych osobowych
|
|
|
9.
|
Zgłoszenie utarty lub uszkodzenia dowodu osobistego
|
|
|
10.
|
Zgłoszenie utarty lub uszkodzenia dowodu osobistego drogą elektroniczną
|
|
|
11.
|
Wniosek o przekazanie, aktualizację lub usunięcie danych z rejestru danych kontaktowych osób fizycznych
|
|
|
12.
|
Udostępnienie danych z ewidencji ludności
|
|
|
13.
|
Wymeldowanie z pobytu stałego
|
|
|
14.
|
Wymeldowanie z pobytu czasowego
|
|
|
15.
|
Wymeldowanie z pobytu stałego lub czasowego decyzją administracyjną
|
|
|
16.
|
Zameldowanie na pobyt stały
|
|
|
17.
|
Zameldowanie na pobyt czasowy
|
|
|
18.
|
Zameldowanie z pobytu stałego lub czasowego decyzją administracyjną
|
|
|
19.
|
Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej
|
|
|
20.
|
Zgłoszenie powrotu z wyjazdu czasowego poza granice Rzeczypospolitej Polskiej
|
|
|
21.
|
Zaświadczenie z ewidencji ludności o liczbie osób zameldowanych pod określonym adresem
|
|
|
22.
|
Zaświadczenie z ewidencji ludności o liczbie osób zameldowanych pod określonym adresem zawierające odpis wnioskodawcy
|
|
|
23.
|
Rejestr zastrzeżeń numerów PESEL
|
|
|
24.
|
Udostepnienie rejestru wyborców
|
|
|
25.
|
Wniosek o nadanie numeru PESEL dla obywatela Ukrainy
|
|
|
26.
|
Wniosek o nadanie numeru PESEL na podstawie odrębnych przepisów
|
|
|
27.
|
Wniosek o sprawdzenie danych i usunięcie niezgodności w rejestrze PESEL lub rejestrze mieszkańców
|
|
|
28.
|
Wniosek o ujęcie wyborcy w stałym obwodzie głosownia
|
|
|